سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی سایت
http://labgazeh.persiangig
.com/image/13lab.jpg

نقل مطلب از این وبلاگ با ذکر منبع موجب سپاسگزاری است .
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 123
بازدید کل: 1373299
دسته بندی نوشته ها شعر گونه ‏هایم
بـی‏ خیال بابـا
دیار عاشقی ها
دل نوشتـــه ‏ها
شعــرهای دیگران
خاطـــرات
پاسخ به سوالات
فرهنگی‏ اجتماعی
اعتقـادی‏ مذهبی
سیاست و مدیریت
قــرآن و زنـدگــی
انتقــــادی
مناسبت ها
حکایــــات
زنانـه هـــا
دشمن شناسی
رمان آقای سلیمان!
همراه با کتاب
بازتاب سفرهای نهادی


اطلاع از بروز شدن

 



گزارش های خبری
گفت‌وگو با خبرگزاری فارس
بخش خبری شبکه یک
روایتی متفاوت از حضور خدا
باز هم خبرگزاری فارس
خدای مریم! کمکم کن
ارتش مهد ادب است
سوم شعبان. جهرم
خبرگزاری کتاب ایران
سوال جالب دختر دانشجو
رضا امیر خانی و آقای سلیمان
فعالیت قرآنی ارتش
خبرگزاری ایکنا
چاپ چهارم آقای سلیمان
برگزیدگان قلم زرین
گزارش: جهاد دانشگاهی
گزارش: سانجه مشهد و دادپی
مصاحبه: خبرگزاری ایسنا
مصاحبه: سبک زندگی دینی
گزارش: همایش جهاد دانشگاهی
مصاحبه: وظیفه طلاب
پیشنهاد یک بلاگر
شور حسینی ـ شهرزاد


زخمه بر دل.. ناله از جان



اروپا.. اسلام می‏آید

پنج شنبه 88 مرداد 8

اروپا تا سال 2050 در آغوش اسلام آرام می‌گیرد
جایی می‏خواندم که بنابر اعلام رسمی واتیکان، اینک جمعیت مسلمانان در جهان، از جمعیت کاتولیک‌ها بیشتر شده و طی پنج تا شش سال دیگر، اسلام بزرگ‌ترین دین جهان خواهد بود. اتحادیه‏ی اروپا نیز هشدار داده است که تا سال 2025 تعداد متولدین سالانه‏ی کشورهای اروپایی را کودکان مسلمان تشکیل خواهند داد. دولت آلمان هم بر این باور است که جمعیت 5،2 میلیونی مسلمانان اروپا، در بیست سال آینده به دو برابر افزایش خواهد یافت.  برخی سازمان‌های مسیحی اروپایی می‌گویند: نوادگانشان فرهنگ آنها را نخواهند دید؛ زیرا در جوامع اسلامی چشم خواهند گشود.

از طرف دیگر، تحقیقات فرخ صدیقی ـ پژوهشگر پاکستانی مقیم اروپا ـ نشان می‌دهد که  رشد جمعیت در اروپا ـ به‌رغم کنترل جمعیت ـ سیر صعودی به خود گرفته است. او علت این تغییر را این‌گونه بیان می‌کند: برای نمونه، سی سال پیش،‌ جمعیت مسلمانان انگلیس 82 هزار نفر بوده که هم اکنون این جمعیت دو و نیم میلیون نفر است.

در انگلیس بیش از هزار باب مسجد وجود دارد که بیشتر این مساجد در کلیساهای خریداری شده از مسیحیان تأسیس شده است.
در فرانسه هم که زمانی به کثرت کلیساها شهرت داشت، امروزه تعداد مساجد، بیشتر از کلیساهاست. سی درصد کودکان و جوانان زیر بیست سال فرانسوی نیز مسلمانند و این نرخ در شهرهای بزرگی مانند پاریس، نیس و مارسی، 45درصد کودکان و جوانان زیر بیست سال را دربرمی‌گیرد که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 از هر پنج فرانسوی، یک نفر مسلمان باشد و اگر نرخ رشد جمعیت به همین منوال ادامه یابد، فرانسه تا چهل سال دیگر به یک کشور اسلامی تبدیل خواهد شد. این پیش‌بینی، با مقایسه‌ی رشد دو جمعیت مسلمان و مسیحی در فرانسه، توسط کارشناسان آمار به‌دست آمده‌است.

                                                                             
در هلند نیز نیمی از کودکانی که هرسال به دنیا می آیند مسلمانند وچنانچه این روند ادامه یابد، نیمی از جمعیت هلند را در آینده‏ای نزدیک، مسلمانان تشکیل خواهند داد.
در روسیه جمعیت مسلمانان 23 میلیون نفر است و 40 درصد نیروهای ارتش این کشور را در چند سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد.
در آلمان هم به تازگی دولت اعلام کرده است که دیگر کنترل کاهش جمعیت این کشور ممکن نیست وشاید این کشور تا سال 2050 به یک کشور مسلمان تبدیل شود.
جمعیت مسلمانان آمریکا نیز در سال 1970 یکصد هزار نفر بود؛ اما در سال 2008 به 9 میلیون نفر رسیده است. رشد جمعیت مسیحیان در آمریکا 1،6 درصد است که البته مجموع نرخ رشد مسیحیان به دلیل مهاجرت گسترده‏ی اتباع کشورهای آمریکای لاتین به 2،11 درصد می رسد؛ ولی این نرخ رشد، حداقل رشد ضروری برای حفظ یک تمدن به شمار می‌رود.

این آمار حکایت از آن دارد که تا چند دهه‌ی آینده به دلیل برهم خوردن ترکیب جمعیتی در کشورهای غربی، وضعیت ویژه ای در ترتیبات امنیتی جهان شکل خواهد گرفت.

پ ن 1-  این سنت الهی است که یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره المشرکون..
پ ن 2-  یاد روزی که پیامبر بزرگ اسلام، غریبانه بر دامنه‌ی کوه صفا ایستاد و فریاد برآورد که قولوا لا اله الا الله تفلحوا.. می‌بینیم دوباره چشمان از حدقه درآمده و خون‌گرفته‌ی ابولهب‌ها و ابوسفیان ها را.. حالا هی بیایید برای پیامبر بزرگوار اسلام کاریکاتور بکشید و هی اراجیف بنویسید..
پ ن 3-  یادت به خیر امام عزیز که می‌گفتی: من با اطمینان می‌گویم که اسلام به‌زودی سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد..

یه پانوشت بعدتر اضافه شده:  به نقل از تابناک:
جناب آقای رئیس جمهور
با سلام. به پیوست انصراف میلیونها دل عاشق ولایت از رای به شما ارسال می گردد.
ضمنا از این به بعد شما احمدی نژاد ما نیستید و تنها طبق اصل 114 رئیس جمهورید.
ایام سرمستی مستدام.
                                                                ستاد حامیان مردمی نژاد سابق